sobota, 9 czerwca 2012

Co zrobić Jak Ktoś cię Okradnie

Zrobiłam Tę notkę dla Madzia7777777777777777777777777777   Ile tych 7 w nazwie ._.
Ale dobra Na MovieStarPlanet Madzia pisała , że Ktoś wkradł się jej na Konto Więc robię tego Posta Dla niej : *
Pokażę, jak trzeba się zachować, gdy zauważasz że ktoś zna hasło z twojego konta na MovieStarPlanet.pl!

Jak rozpoznać że ktoś ci ukradł konto, lub czasem na nie wchodzi i szpera?
Kiedy ktoś inny się loguje na twoje konto, ty automatycznie zostajesz wylogowana!
Kiedy Ci się uda, musisz zmienić hasło! Jak najszybciej!
Ostatnio właśnie wygrałam taką walkę o moje konto, ktoś nachalnie się logował, i musiałam zmienić hasło, jak najszybciej się da!
Kiedy jednak, za którymś razem, hasło będzie nieprawidłowe, możliwe że osoba która się wkradła, mogła zrobić to pierwsza. Ale to nie jest problem! Wystarczy że masz zaktualizowany e-mail, wtedy tylko na niego wchodzisz, i od MovieStarPlanet.pl dostajesz wiadomość z hasłem :)
Logujesz się na to hasło, i znów próbujesz zmienić na takie, jakie Ci się podoba :)
Ale to nie może być...
- Twój nick (!!!)
- Hasło musi mieć co najmniej 7 znaków
- Nie mogą to być litery, składające się na klawiaturze np. qwertyuiop, qazwsx, 1234567890 lub mnbvcxz!
- Najlepiej, wpisać sobie nazwę zwierzaka, i swoje ulubione trzy liczby, lub ulubiony zespół, z cyframi roku w którym został założony (ten zespół)

Co jeśli ktoś był na moim koncie, podczas mojej nieobecności, i ukradł mi wszystkie ubrania!?
Na początek musisz wejść na główną stronę MSP, i kliknąć na "Kontakt".


Po kliknięciu, wyświetli Ci się...
Wszystko jest napisane, co gdzie masz wpisać :) (Aby powiększyć, kliknij na)
Moderator odpowiada po max 2 dniach, ponieważ to jest ważna sprawa, i próbuje się z tym streszczać.

Mam nadzieję że pomogłam, pa :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz